titta vad jag har hittat

Jag var ute och surfade och sökte efter en väns blogg (glömmer ju jämt vilka adresser de har) iallfall så hittade jag då detta intressanta inlägg på en blogg:

"Andliga fäder och mödrar
Josefin Lennartsson och Lisa Karlsson Fredlund från EFK UNG skriver också om att vi måste uppmuntra till nytänkande och pionjära satsningar i Sverige. De betonar speciellt att vi behöver varandra över generationersgränserna och att vi som är lite äldre behöver vara mentorer och andliga fäder och mödrar till de yngre. Tack för utmaningen! Jag ställer upp!"

Jag som trodde att vår insändare drunknade i allt annat mediabrus. Jag hade inte ens tänkt tanken på att söka reaktioner i cybervärlden. Någon gång ska man lära sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0