Lite mer vardag

Nu är det dags för lite förändring! Jag har fått ny inspiration till att skapa mig ett forum och det ska innehålla mer av mig men med lite mer variation och kanske inte lika mycket varje gång. Jag ska bjuda på en bild på en t-shirt jag just sytt om. Jag håller på med ett projekt där jag syr om gamla t-shirts och gör dem till något helt nytt. Det här är andra försöket på samma t-shirt. Jag är mycket nöjd med slutresultatet och det har gett mig mer inspiration till fler omgjorda t-shirts.
Den andra bilden är på min nya frisyr. Jag har äntligen tagit mig ur min hårsvacka, idag piffade jag till med lite ny färg.

Dagens inspiration: Jönssonligan och Cyndi Lauper



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0