Jag tror jag skulle trivas som hemmafru på halvtid

Jo det är sant. Jag har insett det att det faktiskt inte skulle vara så dåligt att få vara hemma och baka och laga mat och sy och pyssla om i hemmet. Jag skulle älska att få hitta nya recept och nya bakverk att lära mig göra med finess. Men för att glädjen skulle vara fulländad skulle jag behöva bjuda hem vänner och släkt minst en gång i veckan för att få visa upp och bjuda på allt det goda.

Det kan ju iförsig räcka med att jag får bjuda hem vänner hit nu på god mat. Mitt lilla lilla kök och lilla lilla lilla bord med de små små stolarna begränsar dock detta lite. Jaja tills dess vill jag bjuda er alla på lite ögongodis som jag hittat i cyberspace idag.


Åh tänk att kunna göra såna där fina!! Lär mig och lär mig nu!


Åh.. de är så fina att man inte ens vill äta dem utan bara titta och njuta.


Sån kreativitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0