as time goes by

Tiden lider mot sitt slut i det här hemmet. Någon kort månad och sedan bär flyttlasset av till ett kollektiv i stan. Jag vill leva i vardagsnära kristen gemenskap. Jag vill se vad det livet har med sig. Jag vill präglas av gemenskap, inte av ensamhet. Men jag kommer sakna en viss känsla från det här hemmet. Har därför tagit några bilder så jag alltid kan minnas dem.

Vid sängen har jag en klocka som står still. Den låter för mkt i uppdraget tillstånd. Bredvid en mkt givande liten skrift. "Om övning att leva nära Gud".


Stämning från asien. De japanska flickorna kommer från en samlingsask med bilder på japanska "punkare". Gillar lekfullheten och friheten i deras sätt att klä sig. Inspireras väldigt mkt av den kulturen. Du hittar fler bilder här.


Böcker ger en skön prägel på ett hem. Jag dekorerar med dem, inspireras av dem, slår upp information i dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0