lite josefin historia

Jag läste på sam-media på gymnasiet och var oftast klädd i svart. Mitt hår hade mycket spray och tuperat i nacken så att håret skulle få rätt fluff. Jag lyssnade på Kent och var djup. Min cd spelare var jämt på. Jag läste modetidningen Bibel och upptäckte en helt ny värld av mode, musik och kultur. Jag hade ett radioprogram på kyrkans närradio där jag spelade svår kristen alternativ musik från USA. Och jag hade en hemsida som var välbesökt. Jag blev lite nyfiken på den sidan igen och tänkte att på internet finns ju allt kvar för tid och evighet.. kan min bortglömda sida finnas kvar? Svar ja. Här hittar du den.

Vill du läsa lite tonårsdagbok ska du gå in på fliken dag. Varsågod det här bjuder jag på!

this is my life, tell me yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0