tiden går fort

Nu när solen skiner och gräset är grönt känns vinterkylan och frostblommor som något väldigt avlägset. Men det var trots allt bara 2 veckor sedan.
Nyår firade jag och min pojkvän i Uppsala med hans bröder. Det var trevligt och väldigt kallt. Jag älskar glitter och när naturen bjuder på frostlandskap sjunger mitt hjärta alldeless extra.

Efter jul medan jag fortfarande hade lite ledigt passade jag på att ge mig själv en riktig omgång med omvårdnad. Jag packade in ansiktet i ansiktsmask. Jag skrubbade mina fötter och jag gjorde egen skurbb till läppar och händer för att fräscha upp vintertorr hud.

Efteråt kände jag mig så fin. Om man inte har så många andra sätt att piffa till sig själv så är detta ett ekonomiskt och väl fungerande sätt att ge sig själv lite extra guldkant. Den egna skrubben gjordes med lika delar flytande honung och socker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0