strategitänk

Förra året var det maj och juni i år är det nog mars och april. Det är HUR MYCKET SOM HELST just nu. På alla plan. Så om du möter mig och du tycker jag är disträ så är det bara därför att det är sjutton saker som snurrar i huvudet. Och det verkar bara bli mer. Men det är sjukt roligt. Det är nu det är viktigt att tänka på att få ordentligt med vila. Så lätt att gilla läget nu och tycka att det är lattjo lajban. Men rätt var det är så är man så där nära väggen att inget är roligt längre. Så jag ska leva efter min egen filosofi och njuta av varje del av dagen. Inte stressa om imorgon eller vad jag inte hann idag. Och så ska jag prova det här populära med att gå och lägga sig tidigt på kvällen. Vad tror ni kan det vara nåt?

Kommentarer
Postat av: lisa

instämmer.. galna tider.. roliga tider..



får höras efter helgen om nästa helg.. ler..



kram - Stå Fasta!

2009-03-20 @ 08:56:40
URL: http://litenlisa.blogspot.com
Postat av: yosofine

Hehe ja.. så galet! Men vi kämpar på! Ses o hörs!

2009-03-20 @ 11:27:35
URL: http://yosofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0