resultatet av två timmar vid symaskinen

Idag har jag pysslat en massa. Om en vecka är det julmarknad på Cafét jag jobbar på. Eftersom jag arrangerar den kommer jag inte stå och sälja mina grejer vid eget bord. Jag har äntligen kommit underfund med att jag inte hinner det. Fast jag har inte hållit mig helt ifrån skapandet och fixandet inför marknaden. Några småsaker kommer jag att sälja på ett bord med blandade saker från olika designers. Blir nog bra, lagom nivå på producerandet också!


Här är ett smakprov på vad som kommer finnas där.

 


Kommentarer
Postat av: elin davidsson

jag vill gärna ha! kanske man kan paxa?

2009-11-27 @ 22:10:30
Postat av: yosofine

Elin! Visst vilken vill du ha? Men du kommer väl till marknaden? Då kan du få känna och trycka och testa själv!

2009-11-28 @ 14:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0