jag är...

0-7ddb40d530c81a987754bc1341250041.png

jag är i järna över natten. Har varit på konferens i sthlm på fryshuset, forum för eldsjälar hette den. Inspirerande men framförallt skönt att få lite perspektiv på arbete och idéer. Känns fint att få komma bort som arbetsgrupp och se något annat ihop. Dock är jag mitt uppe i mycket annat nu. Det spökar förflutet och jag behöver tid för eftertanke o bearbetning. Något det inte riktigt finns utrymme för just nu. Tog därför en blixtvisit till mina föräldrar. En middag med dem kan vara rena dunderkuren. Verkar ha fungerat. Jag fick även extra tid med mamma när vi passade på att klippa varandra. Simpelt omhändertagande av vårt yttre gör underverk i mitt inre.


Kommentarer
Postat av: ellen

du e så himla fin kära nya vän

2009-10-02 @ 10:16:10
URL: http://myspace.com/ellenvingren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0