ut med det gamla och in med det nya

Under några år har en alldeless underbar lampskärm följt mig. Från Umeå och ända ned hit till Örebro. Och ändå har den nästan aldrig blivit använd. Den har helt enkelt inte passat in. Jag försökte hänga den i köket här men den röda skärmen gav ett lite för porrigt intryck.

Så jag tänkte om.

Jag tog bort mitt älskade vackra tyg på min lampskärm. Och gav den lite av min kärlek.

 

Lampskärmen fick sällskap av en mindre. Och de sitter ihop med hjälp av små rosetter.

Nu släpper lampan igenom ljuset och bildar vackra skuggor i taket.

 

Jag är dock inte säker på att den får stanna i mitt kök. Det känns bara inte helt rätt. Om någon är sugen är den till salu.


Kommentarer
Postat av: lisa

hej



man kanske kan lämna in en annan som man vill få gjord?till ett pris av?

(du borde länka till mi förövrigt.. hiho..

ses snart.)

2010-08-05 @ 21:42:41
URL: http://litenlisa.blogspot.com
Postat av: yosofine

Hej Lisa!

Men det gör jag ju redan väl? Under Marcus? Mailar dig om pris! Ses snart!!

2010-08-05 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0