julfint

Jag gillar att skapa små öar av olika saker. Just nu har jag lite för många öar hemma. I min drömvärld skulle det vara lite mer yta emellan öarna. Dessa kluster kan bestå av olika saker. 
Jag blandar gärna gammalt och nytt. Renen står så vackert glittrande.
Jag har visat mitt fönster förut men så här ser det ut i dagsljus.
Farmor får sällskap av retroradio och konservburksljusstake. Farfars pelargon står också framme. Jag ställer inte undan dem på vintern, de får stå framme, om några veckor kommer nog de första blommorna så brukar det vara.
I år är min adventsljusstake djuptröd. Den håller mig sällskap på matbordet.
Mitt senaste inköp är lite mer hopp. Det höll ett kort tag på att ta slut så jag fick fylla på med lite till. Jag gillar verkligen den här bokstavstrenden. Även om man kan se sig lite trött på det i alla magasin och bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0