det här ska firas

Den här dagen ett liv.

I eftermiddags öppnade jag min mailbox och hittade där ett mail från läraren som rättat min senaste tenta. Den tentan som om jag klarar den leder till att jag får ut min examen i teologi. Jag öppnade mailet och läste "
Har nöjet att meddela att du nu är G...". Sådan lättnad! Och vilken belöning. Jag presterade långt över vad jag egentligen orkade med förra veckan. Och gav inte upp. Jag pressade mig själv och bestämde mig för att klara det. Jag var målmedveten och fokuserad.

 

Idag är jag riktigt stolt över mig själv. Med all rätt.

Och tacksam till Gud. Det hade aldrig gått utan Han. Och hela tentan handlade ju om Honom så det var ett fint sätt att avsluta den här utbildningsperioden på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0