solen skiner och det rullar på

Det är fullt upp nu. Jag hänger ute på torpkonferensen några timmar per dag nu med olika uppdrag. Jag försöker hinna med att gå på möten också. Igår stannade vi på mötet där Göran Skytte talade. Det var så inspirerande att jag kände att jag behövde köpa hans nya bok som kom ut igår. Men det blev istället två böcker av Wilfrid Stinissen. Den ena med titeln "vandring till sanningen". Den ska bli min läsning i sommar.

Det var skönt att vara i en miljö där tron och hoppet fick bli påfyllt.

Jag har inte många timmar över de här dagarna. Om ett par dagar åker jag på semester. Så nu ska jag egentligen börja packa min väska.

Jag tar en dag som den kommer. Så jag kan inte lova att jag uppdaterar bloggen så ofta. Men man vet aldrig.

Om du är i örebrotrakten och är ledig på torsdageftermiddag så tycker jag du ska ta dig till torpkonferensen och lyssna på mitt andra seminarie som jag ska hålla, "Kreativ efterföljelse" där jag bland annat ska prata om att vända blicken uppåt. I allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0