en fågel i en bur, typ

 

I fredags pajjade min rygg. Just när tentan var avklarad och jobbet var nästan slut. Det var då jag skulle sy klart klänningen och göra bröllopspresenten.

 

 

Nu hann jag visserligen med det också.

 

 

Och nog blev jag nöjd med resultatet.

 

 

Den blev i stort sett så som jag hade tänkt mig den.

 

 

Lagom mycket färg.

 

 

Och små detaljer.

 

 

Fågeln var pricken över i:et.

 

 

Temat var ju genomskinlighet, lampan serman ju rakt igenom. Så inslagningen fick följa samma spår. Det såg väldigt festligt ut åtminstone!


Kommentarer
Postat av: lisa

FIN!



kram

(kontrakt o allt pågång nu..hörs!)

2010-06-14 @ 11:11:14
URL: http://litenlisa.blogspot.com
Postat av: Linnéa Åberg

Josefine! Du kreativa stjärna! Säljer du en lampa med fågel? jag vill ha!!!!

2010-06-14 @ 18:06:28
Postat av: yosofine

Lisa, Tack! Ja vi får höras om det!



Linnea, javisst kan jag sälja en sådan. Kan dock inte lova en exakt likadan. Sen hänger det på utbudet av lampskärmar men det går nog att ordna. Färg och storleksönskemål? Jag har modell mindre som jag nog kan fixa till torp redan men då blir det mer fönsterlampa alt. liten lampskärm till fot.

2010-06-14 @ 22:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0