teknikens under

Jag gillar att vänta in i det sista med att köpa nya prylar. Vill känna att jag använt dem väl. Det var ju inte riktigt det som hände med min mobil, men den blev helt plötsligt oanvändbar. Likaså kameran på mobilen.

Därför fick jag återgå till min digitalkamera och fota med den under en tid. Tills den för en vecka sedan dog. Den fotar riktigt konstnärliga bilder numera men det blir enformigt i längden.

Så det blir inte så mycket nya bilder på ett tag. Får försöka lösa det på olika sätt. Men som plåster på såren bjuder jag här på en bild från förr.



Mina första barndomsminnen innehåller lukter från stora risfält och sockerrör och djupa dalar täckt av grönaste djungel. Den korta lintotten längst fram är jag, min storbror går bredvid, lillebror ligger i mammas mage och sist går mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0