i sommar

Och jag som trodde att de hektiska dagarna/veckorna var förbi. Det blir nog inte lugnt förrän semestern är här. Och som den är efterlängtad. I år ska jag verkligen inte göra något annat projekt än att vara ledig och ta igen mig. Tror jag är värd det.

 

Då ska jag leka med min nya kamera och ta en massa närbilder på saker.

 

 

Och så ska jag åka på utflykt till platser som ger frid och inspiration som Tullgarns slott en bit från mittt barndomshem.

 

 

Jag ska ta långa promenader i trollskogen där jag lekt hela min uppväxt.

 

 

Och andas in skogens alla dofter.

 

 

Där ska jag prata länge med Gud. Vi brukar göra det där när vi är ensamma Han och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0