tips på kreativa tidsfördriv

En av de roligaste sakerna med mitt jobb är att jag hela tiden hittar nya idéer och inspiration via cyberspace. Det är så bra att det finns måste jag säga!
Idag ville jag hitta en bild som kunde gestalta omsydda kläder. Hittade ingen bra bild men jag hittade den här sköna sidan.
Här kan man få all möjlig skön inspiration till vad man kan göra av gamla prylar! Jag blir nog ny stammis här skulle jag tro.
I fredagskväll hade vi ett litet "tjejhäng"-moment i övernattningslägenheten. Jag fick lära brudarna i styrelsen och från EFK-UNG kontoret att göra en "donutbum" eller "flygvärdinneknut" som Mirjam kallar den.
Jag hade själv hittat tipset via en blogg som visade ett youtube klipp.
Youtube är en guldgruva när det kommer till saker du kan lära dig.
Ett annat tips jag skrivit om tidigare är threadbanger . Där finns det massa program som visar hur man syr, stickar och skapar egna grejer. Väldigt rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0