Inspiration

Har just bakat kanelbullar, hela lägenheten doftar av detta fikabröd. Hur ska jag kunna somna nu?

Det är väldigt ofta jag ser snygga asiatiska tjejer med skitsnygga klänningar. Jag skojjar inte det är en epidemi. Jag undrar var de får tag på dem? Vem är det som designar dessa snygga streetaktiga klänningar? Blir sjukt inspirerad. Ska ägna lite av min nyvunna lediga tid till att sy. Spets är på tapeten.

En annan inspirationskälla är sköna tv-serier. Hemliga Amrén är ju fullständigt lysande. Gillar den där smutsiga färgen väldigt mycket. Och det är ju precis rätt tid att visa den typen av humor. Man är på lagom skönt humör när det är dags att sova! Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0