Julemarknad

Det jobbas på för fullt, man kan aldrig ha för lite med sig för att sälja när det är julmarknad. Jag arrangerar ju designmarknad några gånger per termin och det är riktigt roligt. Dock blir ofta resultatet att jag inte hinner skapa så mycket själv att sälja. Det har många gånger blivit så att jag fått ta vad som legat och släpat hemma. Men denna gången har jag faktiskt hunnit. Jag har suttit alla lediga kvällar och virkat och stickat och skapat. Det blir en varm kollektion med lite glitter och gull. Jag tror att mina inomhus halsdukar kommer göra sig fina i jul och att pannbanden värmer skönt om öronen på shoppingen i januari.

Är du i Örebro lördag 29 nov missa då inte detta:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0