Se det snöar...

OK jag måste erkänna att jag inte var ett dugg sugen på snön när den började komma igår. Jag jobbade sent och frös hela kvällen och till råga på allt så ska det börja snöa. Dags att plocka fram vinterjackan.

Men nu när det landat lite i mig och på marken och en natt med god sömn passerat.. Så kan jag faktiskt känna att det är rätt ok att gå mot vintertider. Framförallt just nu för det innebär juletider. Jag är ju en pysselkärring och vill alltid vid jul pyssla så mycket som bara går. Jag och min Käresta har startat en liten jultradition där vi gör iordning en riktig julgodis korg åt våra familjer. Vi bakar kakor och gör olika typer av godis som vi sedan låter alla festa loss på. Självklart är allt inslaget i fina paket och påsar.

Jag har i samband med denna tid börjat söka ny inspiration till julpyssel. Mitt jobb kräver ju att jag har bra pysselidéer och då vi i år ska satsa hårt på julstämning och julpyssel så måste jag vara laddad med en del idéer. Jag har därför sökt på www efter inspiration och jag måste säga att det finns mycket kreativitet därute!

Kolla bara.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0