inredningsfrossa och värkande rygg

Jag är så dålig. Jag kan ju inte låta bli att köpa en ny inredningstidning om jag ser att det kommit ett nummer. Jag kan ju inte ens inte läsa den i butiken. Äsch. Och jag som undrar vart alla mina pengar tar vägen, de förvandlas till inredningsinspiration. Men det är som utbildning kan man säga.

Annars mår jag så sjukt dåligt på grund av min rygg. Var på jobbet hela dagen igår och fixade i mitt lilla rum som snart kommer vara butik och inspirationsrum. Någon som har bra namn åt den? Där ska lokala designers sälja sina alster tillsammans med människor från andra delar av världen. Bland annat ska jag sälja sjukt söta elefanter som jag köpt på Burkina Faso Design i gamlastan (Stockholm).

Iallafall mycket röj och flyttande av tunga möbler. Min rygg straffar mig och alla påminner mig om att jag inte  är tillåten att bära tunga saker. Åh det behöver skrivas i min panna ibland för jag glömmer det i all inredningsiver.

Det kommer iallafall bli hur fint som helst i mitt lilla rum. Ska lägga upp bilder så fort det är färdigt!! Hoppas sen att det kommer någon som vill skapa och köpa så det blir ett använt rum.

Nu ska jag lägga mig raklång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0