det börjar kännas

Ikväll innan älsklingen skulle åka hem efter en lång dag ihop gick vi igenom hur veckan ser ut. Och då kändes det helt plötsligt så tragiskt men också skönt. Jag har två dagar uppbokade denna vecka då jag ska jobba. Men 5 av 7 dagar är helt blanka. Vad gör man då? Jag fick ärligt talat lite panik. Började fundera på vad man kunde hitta på. Vilka man ska försöka bjuda hem på middag eller annat man kan göra. Usch. Jag är ju fortfarande ung nog att ha massa att göra. Men jag får ta den här tiden som en välsignelse. Det finns så mycket jag inte hunnit med som jag behöver prioritera. Ryggen är en sådan grej. Jag måste verkligen skärpa mig och bli bra någon gång.

Oh yeah. Vi har varit ute vid Oset två dagar i rad i helgen. Känns riktigt friluftsaktigt. Men det är ju sportlov och vädret har ju varit så fint så vi har ju bara varit tvugna. Igår på väg till Rynningeviken träffade vi på flera andra vänner som antingen var på väg därifrån eller på väg dit. Helt klart poppis. Idag åkte vi äntligen långfärdsskridskor. Kan inte direkt säga att vi åkte särskilt långt. Det är över 10 år sedan jag senast stod på sådana grillor så vi tog det lite lugnt. Ska bli spännande att se imorgon vilka muskler det är jag har tränat idag.

Jag har kommit in i ett kreativt stim. Sen jag flyttade hit till Örebro har det inte blivit så mycket sytt däremot har jag målat rätt mycket och om jag får säga det själv så har jag utvecklats. Inte så konstigt kanske eftersom jag endast hållt på 2 år. Det är kul att jag få möjligheten att utforska tekniker på jobbet. Jag är så glad att jag la handskarna på en overhead som skulle kasseras i somras. Den gör mitt liv väldigt mycket roligare just nu. Vill du beställa en tavla så är det bara att kontakta mig så designar jag den efter önskemål. "Your own personal Jesus" kallar jag dessa tavlor för.  De går att beställa i valfri färg och bakgrund, med eller utan text. Ska ge fler exempel längre fram. Och som vanligt så kontaktar du mig genom [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0