internationell inspiration

Ikväll har jag varit på förhandsvisning av filmen "Slumdog millionaire". Grym film måste jag säga! Vet inte vad jag ska säga om den mer än det finns mer i en människa än det vi ser. Vi är så snabba på att döma en människa för dens utseende eller härkomst. Men det som skiljer en framgångssaga från något annat sitter inte i dessa ting. Det sitter i hjärtat och människans intentioner. Gå och se filmen!

klicka här för att se fler bilder från filmen.

Sen vill jag även tipsa om en grym tjej som har flera låtar med i filmen. Hon heter M.I.A och gör grym musik. Hon har de senaste åren varit en skön influens med sin urbana orientaliska stil. Hon är en fullständig färgexplosion som får vilken slöfock som helst upp på fötterna för att skaka loss lite.

Det kanske är dags att inför nästa veckas internationella kvinnodag visa några riktigt skönt inspirerande kvinnor?!! Någon som vill se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0