timmarna innan arbete

Dagar som dessa då man ska börja jobba kl.17.00 är det svårt att inte känna sig stressad under dagen. Vad ska jag hinna hitta på innan jag ska till jobbet? Jag kan inte göra något för ansträngande eftersom jag ska jobba till ca 02.00 ikväll. Det blir ofta en ganska seg dag där jag huvudsakligen, lagar mat, dricker kaffe och diskar. Ganska tråkigt men samtidigt skönt att slippa göra för mycket. Idag har jag dock känt att jag velat göra mer, jag vill vara mer kreativ men det känns inte som jag hinner börja med något innan jag måste avsluta för att åka till jobbet. Full av inspiration men för lite utlopp.

När jag har såna dagar och jag håller på att sprängas av alla känslor och inspiration brukar jag ta en sväng om. Jag skakar loss till sköna toner. Idag blev det till Gwen Stefanis "rich girl". Svårt att inte få utlopp för dansglädje och ännu svårare att inte bli ännu mer inspirerad. Hon e ju grym. Här är bildbevis.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha! Jag skakar OXÅ loss till Gwen, fast oftast till What you waiting for! Perfekt att dammsuga till!

2009-01-10 @ 23:06:23
URL: http://wappadou.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Åh jag fattar precis vad du menar Josefin. Jag börjar oftast mitt jobb klockan 14 eller 15.30. Därmed har jag samma "vad ska jag göra med den här dagen"-ångest. Samma känsla av att man inte hinner något men det är för mycket tid för att inte göra något överhuvudtaget. Längtar efter dig by the way!

/Johanna Fredriksson

2009-01-11 @ 18:52:03
URL: http://johannafred.blogspot.com/
Postat av: yosofine

Jenny-haha skönt! Jo det började med what you waiting for men kulminerade på rich girl...har även haft den låten som ringsignal i flera år.. :-)



Johanna- Har du så varje dag? Vad hittar du på när du är ledig då? Tränar? Lagar mat? Hur mycket är det realistiskt att hinna med? Längtar efter dig med :-).

2009-01-11 @ 19:11:41
URL: http://yosofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0