nya länkar

Tänkte det var på tiden att jag länkade några av de bloggar jag regelbundet besöker. Jag har hittat ett par riktigt fina sidor som ger inspiration och det kan ju vara så illa att du inte själv hittat dem än. Ja därför listar jag här fyra nya namn som jag nu lägger till min länklista.

kurbits.nu
är bloggen som främst visar svensk design och hantverk. "Din slöjdkompis i inredningsvärlden". Hon har även gjort intressanta inlägg om hur gammal svensk hantverkstradition inspirerar hantverkare i andra delar av världen med.

DIY or DIE
bloggar om saker du kan göra själv. Hon hittar alla möjliga projekt som är mer eller mindre lätta att göra hemma. Hon har även två andra bloggar som är värda att kika in på. Som den här.

DosFamily är en favorit sen länge. Framförallt för alla långa fotoreportage där man får kika in i framförallt svenska hem och inspireras. Jag gillar även sättet de är personliga på. De bjuder på allt från semesterbilder till bröllop och visar hur hela livet kan inspirera.

Sötasaker är en alldeless underbar bakblogg. Numera börjar den här damen synas överallt så den skulle ni säkert hitta till hursom. Men det är inte konstigt att hon blivit uppmärksammad. Sån passion för bakning! Fina grejjer, egna recept och mycket lekfullhet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0