produktiva helgen!

Jag har verkligen haft en superfin helg! Hemma i all stillhet, sovit så länge jag velat. Tagit tid att göra inget. Lyssnat på musikhjälpen och rörts till tårar över folks engagemang. Hittat nya musikartister(Bon Iver) att lyssna in mig på. Kokat knäck och godis och pysslat. Det  var längesedan jag hade en sån här fin helg med så mycket saker uträttat! Jag mår bra till själ och nästan kropp. Magkatarren är på reträtt även om den gör sig påmind till och från. De senaste nätterna har jag sovit ostört iallafall pris ske Gud! Att magkatarren kom nu är nog inte så konstigt med tanke på året som gått. Jag tycker ändå jag klarat det här ganska bra trots allt. Det hade kunnat gå mycket mycket värre. Jag är inte stressad och har inga planer på att bli det.
Dessa två blev de sista askar jag gjorde. En av dem ska min mor få. Jag använde tygbanden jag köpte i dalarna i somras. Jag har funderat lite på varför jag gillar dalarna så mycket. Kan det vara för att Farmor kommer därifrån? Kan det vara bondkulturen och det vackra landskapet? Kan det vara hantverkskulturen och all spännande design som kommer därifrån just nu? Kanske allt av det. Åh alltså tänk o man fick bo i dalarna ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0