vårtecken

Jag jobbar väldigt mycket just nu. Med hemskt roliga saker, imorgon drar designtävlingen igång igen. Samma koncept som förra året. Man har 24 timmar på sig att sy ett visst antal plagg. Det är hemskt roligt att få vara med om. I år är vi dessutom i Bra & Begagnats butikslokal i city så vi kommer ha ett lite annorlunda upplägg. Men om man är i stan (örebro) så är man välkommen att hälsa på i butiken mellan 17-20 imorgon och på lördag 10-14.

Det är nog annars den sämsta tiden att vara ute och flänga på. Det är snömodd överallt och skitsvårt att cykla. Men jag cyklar ändå. Det är väldigt skönt att vara utomhus men det tar ändå på krafterna. Kanske mest därför att solen är så frånvarande. Det är något jag lider mycket av.

Men det finns små små tecken som gör att det känns roligt att leva och ha mycket för sig. Därför att årstiden helt utan min inverkan faktiskt håller på och genomgår förändring. Idag hörde jag för första gången vårkvitter utanför köksfönstret. Det finaste vårtecknet ever.

Jag har förstört min telefon, ingen jättesvår förlust, men jag har därmed ingen bra kamera längre. Eller bra, den var telefonbra inte kamerabra. Så det blir färre bilder ett tag och kanske också färre uppdateringar eftersom jag inte längre kan mmsa inlägg.

Men jag hoppas jag kommer igen snart, typ efter helgen eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0