tidningsfördriv

När jag gick på gymnasiet för en hel evighet sedan upptäckte jag en ny värld. Magasinen. Helt plötsligt en dag var det som om jag förstod vad tidningsväggarna innehöll. Jag upptäckte presstop med alla internationella tidningar. Det var helt underbart. Jag gick på moln i flera månader. Det fanns så mycket att upptäcka.

Tidningshögarna är många i mitt rum och det är oändligt många tidningar jag rivit sönder och sparat godbitarna av. Jag har minst två kartonger med bilder från diverse modetidningar.

Det mesta jag läst de senaste åren är modemagasin och inredningstidningar. Böcker har jag inte slukat med samma iver och bläddrat tills sidorna är utnötta.

Det är en passionerad historia.

Jag har tidigare berättat att jag följer Underbaraclara dagligen. Hon är verkligen inspirerande på många sätt. Hon inspirerar till mer upptäckande. Hon vidgar vyerna för vad som är möjligt att göra som ung, tjej, i norrland. Men också bara rent allmänt hon gör sin grej och är inte rädd. Hon tar fantastiska bilder som jag inspireras av och så skriver hon tänkvärda texter om allt möjligt. Hon har det senaste halvåret gett ut två underbart söta tidningar. En med tema jul och en med påsktema. Nu har hon en ny tidning på gång och det går fortfarande att beställa den. Det är som att läsa hennes blogg men i pappersform, och spara för att inspireras längre fram i livet. Gå hit för att beställa ett eget exemplar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0