vardagsunderhållning

Det sitter kvar en extrem trötthet i min kropp sen förra veckans förkylning. Jag är fortfarande inte helt kry men bättre än jag var då. Jag har ikväll jobbat mitt första cafépass för hösten. Det är både jobbigt och spännande. Jobbigt därför att man måste dra igång maskineriet igen efter en lång sommar av slappande och ledig tid. Spännande därför att varje termin kommer med nya händelser, nya ungdomar att lära känna, nya uppgifter och utmaningar. Jag står beredd och redo att möta vad som än kommer.

Jag hoppas det blir nåt bra. Vore skönt med lite nedförsbacke.

Men tills dess, och medan livet rullar på så finns det några sköna sysselsättningar som jag lagt mig till med. Rachel Zoe superstylisten från Hollywood med egen ordbok.


Jag roas av dem och inspireras av alla snygga outfits och accesoarer. Jag har börjat fundera på vad stipendiet jag vann ska gå till. Och jag tror att en lödpenna kanske kan vara ett nytt tillskott i min verkstad. Då kan jag löda ihop smycken och gå loss på allt möjligt skrot! Det kan ju bli hur bra som helst! (Bilden är hämtad härifrån)

En annan rätt så ny underhållning är den här sidan. Det är roligt att sitta och fantisera över hur man resonerade innan man tog fotot. Det är bara för roligt ibland. Som tex den här bilden:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0