revolutionerande fakta

Nu börjar jag förbereda för nya tider. Det innebär också att jag håller på och ser över fler möjligheter med mitt bloggande. Jag har länge velat göra tidsinställda blogginlägg och inatt upptäckte jag att det varit möjligt hela tiden. Mitt framför näsan på mig. Det kommer göra att jag kan lägga upp inlägg även tider då jag har lite mer att göra. Men det innebär framförallt att jag inte behöver gå och hålla på vissa blogginlägg i huvudet tills jag glömmer dem bara för att jag inte vill spruta ur mig tre på raken vilket jag ändå gör ibland.
Annat som är nytt är att det går att följa mig via bloglovin. Om du skulle vilja prenumerera på min blogg kan du enkelt trycka på den lilla "följ bloggen" knappen till höger på skärmen.
Tänk vad spännande det är med all denna teknik. Jag känner mig som 17 igen då jag gjorde egna sidor och höll på med olika koder. Under julledigheten ska jag jobba tillsammans med min bror på lite nytt utseende och annat smått och gått!
Det ligger på att göra listan att hitta orsaken till varför jag inte längre kan dela upp texten i olika avsnitt. Sen jag ändra webläsare blir allt en enda text och det ogillar jag. Hur ser det ut när du läser? Ska jag ha större typsnittt? Annat typsnitt?
Är det något du som läsare saknar eller önskar från mig och min lilla blogg? Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag tycker att det ser riktigt bra ut här jossan, men jag ser också fram emot att sitta å pyssla med dej nu ett par dagar! Vi kanske ska ordna en wp blogg åt dej?

2010-12-23 @ 22:01:30
URL: http://www.tatoua.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0