festernas fest


 

I helgen var jag på bröllop. Det var till brudparet jag hade gjort en lampa.

 

 

Det var så vackert färgkordinerat.

 

 

Allt passade ihop. Till och med disken.

 

 

Och bruden hade en sån fantastisk klänning med massa tyg!

 

 

Tuff brud.

 

 

Mycket fint!

 

 

Härlig fest!

 

 

Och jag hade på mig den blommiga klänningen som jag skrev om för ett tag sedan. Den blev färdig kvällen innan bröllopet utan särskilt mycket stress så jag blev nöjd. Den är stor och härligt somrig. Blir nog sommarens solklänning! Och självklart hade jag en liten hatt ("pillerburk") eftersom det var brudens önskemål. Såna blir det mer av det är både roligt att göra dem och att ha dem på sig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0