otakt och hoppfullhet

För ett halvår sedan mötte jag upp goda vänner på café i sthlm. En tid med många goda vänner men så mycket sorg.
Jag fotade den spirande våren med min sprillans nya kamera. Och började trevande nya kapitel i mitt liv.
Nu är det snart vinter. Vi går mot slutet av det här året. Det är mörkt och kallt och allt verkar dött. Mitt liv har varit i otakt med årstiderna. För jag dog inombords när hela världen började leva. Nu börjar knopparna inombords brista och jag börjar känna vårkänslor. Men jag tänker mig att det får bli en extremt lång vår det här kommande året.
Som by the way innebär nytt jobb för mig! Berättar mer en annan gång!!

Kommentarer
Postat av: frida

yeay!!!!

2010-11-19 @ 00:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0