Underbara resor

Jag har varit hemma hos mina föräldrar i helgen. Det är att kombinera stress med avkoppling på en avancerad nivå. Mycket ska hinnas med på kort tid och samtidigt är det stunder då tiden står still då samtalet får ta tid eller då vi hinner sitta i vardagsrumssoffan och se på bilder ihop. Det är ofta väldigt skönt att komma hem även om jag ständigt lider av dåligt samvete för att det är något jag inte hinner med, oftast att träffa vänner. Därför är det så mycket lättare att resa någonstans där man inte känner någon. Jag tar ofta upp mina gamla reseminnen och låter mig bli inspirerad av dem. Så jag tänkta att det var dags att bjuda på lite av Prags skönhet. Jag ska definitiv åka dit igen det är nu man lärt sig hitta till guldkornen. Ska skriva om dem en annan gång!


Det här var en av favoritbilderna. Strax efter karlsbron, på lillsidan som jag tror det kallas. Precis under slottet.


Härlig nostalgisk reklam

Backe upp och backe ned åkte vi spårvagn.



Kommentarer
Postat av: evelina

snygga foton!

2008-11-25 @ 09:14:09
Postat av: Josefin

Tack :-)

2008-11-27 @ 12:44:03
URL: http://yosofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0