yeah!

Jag jobbar i helgen på en stadsfestival. Vi har flyttat ut en del av vår verksamhet dit eftersom större delen av våra stammisar ändå hänger där. Det känns bra att vara på plats. Jag älskar ju festivaler också så jag trivs där i folkmyllret. Roligt med alla människor som klär sig i sina bästa festivaloutfits och går fram och tillbaka på gräsmattan. Mångfalden. De många intrycken. Alla vänner man träffar. Spontana möten och samtal. Nya kontakter och ny musik.

När solen skiner är det inte mycket som kan gå fel en sån här dag.

Men först ska jag sluka några hundra sidor kommentarer på Markusevangeliet. Det stundar hemtenta och mitt plugghuvud är rätt ovant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0