min välkomstkommitté

Jag har kommit en liten bit på vägen i att känna mig hemma här i min nya lägenhet. Det finns mycket att ordna med och jag tar det lite åt gången. Ibland blir det stora saker gjorda ibland knappt något.

Något av det första jag gjorde var att sätta upp några tavlor som kan hälsa mig och mina gäster välkommen.

Birgitta Javari tavlan fick jag i midsomras när jag var i Umeå av min fina vän. Det är fint när vänner kommer ihåg saker om en som man själv ibland glömmer bort.

 

Den tavlan får prägla mitt liv ganska mycket just nu. Det är fint.

 

Något som inte e fint är att bilderna är så hemskt gula. Det är för att hallen är så mörk. Jag ska jobba lite på att få en förändring på det. Har aldrig bett en hyresvärd tapetsera om men ska faktiskt våga det nu. Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0